Gallant Unicorn

Ny häst och nya tag

Som ni kanske märkt har det varit väldigt dålig uppdatering här på bloggen.
Jag ledsnade helt enkelt på allt krångel och la bloggen på is ett tag. Ända sedan jag började blogga så har jag bloggat enbart för att jag tycker det är kul, och när det strulade så pass mycket var det helt enkelt inte roligt. Idag kunde jag dock publicera både text och flera bilder utan krångel så nu kör vi igen!
 
Under min lilla ''paus'' så har jag samlat på mig en hel del inspiration så nu tänker jag köra på tills jag tröttnar helt enkelt! Det jag tänker börja med är att presentera mitt senaste tillskott i stallet - Foxeye!
 
Som så många andra så föll jag pladask för den fuxfärgade Trakehnern!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Nämen hästen😱😍😍😍 så jävla snygg!! I am in love😻 Enligt mig är den där hästen helt perfekt, asså jag älskar allt med den, färgen, formen, tonen, tecknen, utstrålningen och såklart namnet också! Det passar ju så himla bra!Gud vad jag vill ha den där hästen😍

2018-09-18 @ 00:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: