Gallant Unicorn

Varför så suddigt?

Sedan gårdagens uppdatering så upplever jag spelet som suddigare?
Det är inte helt enkelt att förklara, men det påminner lite om ett filter där fokus ligger helt på det som är nära karaktären och det som är längre bort är blurrat. Det känns liksom... Suddigt? 
Jag hade inte ändrat några inställningar innan uppdateringen och jag har inte ändrat något efter uppdateringen, eller ja, jag testade att ändra runt lite för att se om det kunde hjälpa men jag ändrade tillbaka alla inställningar igen. Är det någon annan som upplever samma sak?  Jag tycker det påminner om när man dragit ned kvaliten till lägsta nivån och sedan drar upp den fort utan att spelet hänger med?
 

Kommentarer
Postat av: Fiona Wolfsmith

Nä jag upptäcker inget men det är så himla störigt på mammas dator......där ser gubbarna och hästare thocka ut!xD

2018-09-16 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: