Gallant Unicorn

Är det redan tisdag?

Var helt säker på att det fortfarande var måndag när jag vaknade!
Men det är bra, då är det uppdatering i morgon ^^
 
Hoppas verkligen på tre saker: Hästön, Arabiska Fullblod/Shagaya Araber och så klart SNÖ!
 
Om de släpper en ny ras utan att släppa hästön så ryker en av mina ponnyer, vilket känns lite surt för jag vill ju spara alla mina hästar. 
Har ju köpt dom för att jag gillar deras utsende eller egenskaper och då känns det lite bittert att behöva sälja en av dom för att kunna köpa en annan häst.
 
Dessutom har en liten fågel *hosthost*spelfilerna*hosthost* viskat att det kommer att vara något speciellt med araberna...
 
 
 Random inkastad bild ^^ 

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Vilken speciell sak är det som araberna kommer få? :D

Svar: Det lär du märka ^^
ssohaley.blogg.se

2013-12-10 @ 17:00:20 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Eleanor Swiftgirl

Tävling Eleanor Swidftgirl

2013-12-11 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: