Gallant Unicorn

MorningMist aka Missy

När Araberna kom så köpte jag palominon, och döpte henne till MorningMist...
Har inte hunnit skriva ut hennes fakta än men det kommer, har fler hästar att skriva om för jag ligger lite efter^^
 
I alla fall så har jag ju inte hunnit spela så mycket de senaste dagarna så jag har använt mig av hästtränaren för en gångs skull så Missy är level 14 nu, får se om jag köper den sista leveln i morgon eller om jag orkar levla henne på egen hand... Känner jag mig själv rätt så kommer jag vara allt för lat för att tävla hehe...
 
 
Fastnade för hennes färg på en gång!
Har ju Moraben med men den är mycket ljusare (och har svarta strumpor av någon anledning, grr!).
Väldigt lätt att sätta ihop outfits som passar till hennes färg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: