Gallant Unicorn

Tillbaka igen!

Nu verkar den värsta hysterin med julen ha lagt sig...
Äntligen kan jag slappna av lite och sätta mig och spela en timme här och där istället för att bara logga in i panik och stressa igenom de dagliga juluppdragen, det är allt jag hunnit med de senaste dagarna så därför har bloggen blivit lite lidande med...
 
Men idag så har jag inget planerat, vi skulle ha gått på bio men det var bara att glömma, inte en enda ledig plats på någon av visningarna :O
Så vi får väl hitta på något annat antar jag^^
 
I alla fall, loggade in och gjorde dagliga juluppdrag, och fick (som vanligt) bara saker jag hade sen innan, undrar lite hur det där går ihop...
Satt och försökte räkna ut hur många saker jag fått av tomten och fick det bara till 38 saker (räknade bara de som jag bara hade en av) men på sso's hemsida står det att man ska kunna få 50 olika saker, hrm...
 
Passade på att ta en bild med tomten, vem vet han kanske försvinner efter uppdateringen idag?
 
Hoppas verkligen att hästön kommer idag, eller snart i alla fall, det börjar bli väldigt fullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: