Gallant Unicorn

Lite bitter men det går över...

Har hämtat hem min iMac nu! Dom bytte hårddisken i den så nu är den förhoppningsvis fräsch igen :) Laptopen jag spelar på just nu är ju inte min så det känns dumt att installera massor av program på den så jag väntar med Fraps lite och tar det på min egen dator...
I alla fall, är fortfarande lite bitter över att alla mina bilder och filmer försvann, hade allt annat sparat på externa minnen, allt utom det från StarStable. Kvällen innan min dator kraschade så satt jag och funderade på om jag skulle lägga över allt på ett minne, sen glömde jag bort det och dagen efter så var det borta. Hur mycket otur kan man ha liksom? Aja, det är väl bara att börja ta nya bilder och göra nya filmer, men mina gamla kan jag ju aldrig få tillbaka. Hade massor av bilder som var riktigt gamla, bilder från uppdrag och så vidare, men det är inget att göra åt...
 
Japp! Känner att det här börjar bli ett väldigt långt inlägg om ingenting hehe, om en stund ska jag fixa upp min iMac och fixa med alla program jag behöver. Istallera mina redigeringsprogram igen och aaaaah det kommer ta lång tid.
Hittade några gamla bilder från Facebookgruppen jag är med i (Starstable Sv) så laddar upp dom i brist på annat så länge :)
 
Haley med sina tre pållar, tror att det kommer komma en fjärde snart hihi ^^
Bergsklättring med utsikt över Valedalesjön
Haley och Violet på väg ut på äventyr. Utrustningen på bilden är den Sunwarrior brukar få ha mest, gillar kombinationen av stilren dressyrutrustning och hans långa man :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: