Gallant Unicorn

''Sluta försöka haffa Kim!''

Fick det (plus en hel del till gulliga könsord och öknamn) i en kommentar på ett inlägg där Kim syns på en bild.
 
Tänker inte printa, för även om det kanske inte märks så ofta så är jag inte efterbliven.
Att jag lägger upp en bild där personens ip syns skulle väl vara kul?
särskilt eftersom personen ifråga kan anmäla mig för det (heja lagarna, ehe).
 
Kan däremot kopiera kommentaren.
Avsändaren till detta grammatiska mästerverk skrev inte sitt namn (wonder why?) utan kallar sig för
''En jävligt förbannad medlem i Water Roses''
''Jag är jävligt arg på dej ska du fatta! Kan du ge fan i att försöka haffa Kim eller?
Du och din töntiga gula klubb kan dra åt helvete! Alla fattar att ni bara hänger med han för att få poppuläritet o läsare till era dåliga jävla bloggar!!! Varför skulle nån vilja va me i er klubb? Ni verkar tröga och tjocka allehop! Ni tjatar på han tills han är med på era lekar!! Hur kan ni tro att han vill va me er istället för me Watrroses?! Amanda har vart me om tillräcgkligt redan, hon behöver int sånna sajkon som förföljer Kim.
Sluta försöka haffa Kim din jävla fitta, bara för han pratar med dej o din polare i global så betyder de inte att han vill ha dej! Du har inte äns några bilder på dej, haha är du för ful?''
 
Alltså, lilla vännen behöver du en kram?
Eller är du bara rubbad?
 
Seriöst, bara för att Kim hängt med oss lite då och då betyder det inte att vi på något sätt vill ''stjäla'' honom från varken Amanda eller Water Roses (dessutom så är jag rätt säker på att han kan bestämma det själv^^) .
Jag har inget att mot att umgås med spelare som inte är med i Sneaky Dragons, MEN det behöver väl inte betyde att jag försöker ''haffa'' alla av det motsatta könet som jag pratar med? Det skulle vara en väldigt jobbig värld om det var så det gick till..
 
Att jag ens behöver skriva det här känns bara löjligt!
Nu har jag knappt pratat med någon ifrån Water Roses, men det intrycket jag fått är inget som liknar det här...
Så jag hoppas att det är nått litet troll som hade tråkigt och inte någon som faktiskt är ifrån WR...
 
INTE ETT FÖRSÖK ATT HAFFA NÅGON UTAN ETT EVENT MED KLUBBEN! ^^ 

Kommentarer
Postat av: Denise Mountaingirl

FYFAN på er som skriver sådana där kommentarer till Haley.
Har ni ens chattat med hon eller?
Nej juste, ni eller du kanske inte ens har chattat med henne.

Till Haley: Skit i dom idioterna.
Du e grym!

Svar: Vad snäll du är :) Ärligt talat så tyckte jag mest det var löjligt av henne/honom att hoppa på mig över en sån sak...
ssohaley.blogg.se

2013-11-11 @ 07:12:00 - http://denisemountaingirl.blogg.se
Postat av: Amanda Lightfield

Du får gärna breva mig och berätta namnet på denna person som skrev detta då de inte är ett okej betéende. Om denna personen är med i WR blir det nog inte långvarit!

Kim väljer själv vilka han vill umgås med och han gillar SD, men de betyder inte att ni vill sno honom utan han är välkommen om han vill. Ta inte åt dig av kommentaren bara. Kram!

Svar: Personen i fråga skrev inget namn, så jag vet inte ens om jag vågar tro att det är nån som verkligen är med i WR som skrev det, kanske är det nån som blivit nekad av klubben som blivit sur och försöker skapa bråk mellan klubbarna pga det? Jag tycke mest det var underhållande faktiskt haha ^^
Så otroligt fegt att inte våga stå för det man skriver genom att kommentera anonymt så då kan det ju inte vara någon som står fast vid sina åsikter direkt...

Tycker det är kul att Kim gillar att hänga med oss men det är ju inte direkt så att han måste välja sida för att umgås med folk bara för att de är med i andra klubbar^^

ssohaley.blogg.se

2013-11-11 @ 16:23:17 - http://snowgaze.blogg.se
Postat av: Lucy Flowerlake

Lägg ned du som skrev det där. Kim får väl vara med vem han vill! Han är ju med Hailey och de andra i SD för att han gillar det, likaså med andra han umgås med.

Man måste väl kunna vara med folk i andra klubbar/skriva om att man varit med någon som är med í annan klubb/"känd" utan att bli påhoppad med fula ord och dylikt.

Det viktigaste är ju att man är med dem som man trivs med, oavsett vilken/vilket klubb/kön/"samhällsrang" m.m den personen tillhör. Det är ju bara fel att inte låta det vara så.

Så, låt bli att hoppa på folk för att de är med/inte är med en viss person. Och om du ABSOLUT måste göra det (vilket jag tvivlar på att du måste) så skriv det med ditt eget namn, eller varför inte i en speciell bok, typ en Dagbok.

(Alla som ser detta ser att jag skrivit "samhällsrang" och "känd" med citattecken, och med det menar jag att det var det bästa ordet jag kunde komma på)

Okej, detta kanske var lite långt och påminde mer om ett förmaningstal, men sak samma. Det är min åsikt, och den står jag för! ^^

Svar: Hoppas fegisen som inte vågade kommentera med sitt namn läser det ^^
ssohaley.blogg.se

2013-11-11 @ 16:57:35 - http://jorvikliv.bloggplatsen.se
Postat av: Brigitta Underhand

Det är jag som haffar Haley!

Svar: Nejje! Alla haffar dig!
ssohaley.blogg.se

2013-11-12 @ 12:30:31 - http://anniebretta.blogg.se
Postat av: Juliette Stardawn

Det här var något av det mest sjukaste jag läst på länge. Wtf säger jag bara. Han får ju välja exakt vilka han vill hänga med & bara för att han är med er så betyder det ju inte att han sticker från WR liksom. Åh vad patetisk, skulle vilja ge en fet bitchslap på personen ifråga :)))))
Din blogg och alla andra personer ifrån SD som har bloggar, ja dom äger! Keep up the good job och skit i såna patetiska fåntrattar som bara vill skapa bråk och ha uppmärksamhet ;')

2013-11-12 @ 18:33:33 - http://jstardawn.blogg.se/
Postat av: Zelda Westnight

När jag läser detta om er som sitter och tror att Haley haffar nån!!!??? Då börjar man ju tro att ni som skriver fula saker är typ lite kokobeng i skallen??!! Och varför kan ni inte bara låta Haley, Amanda, Sneaky Dragons och Water Roses vara för sig själva och ha lite privatliv utan att andra börjar sitta framför sina datorer med fyrkantiga ögon och skriva fula, äckliga kommentarer???!!!

2013-11-13 @ 09:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: