Gallant Unicorn

En väska med mycket plats...

En grej jag funderat på, tänk vad illa ryggsäcken man har i spelet måste lukta?
Jag menar man fraktar ju allt från fisk till frukt och ibland dynga i den...
Och hur stor är den inte? Ibland får man ju plats med både spadar och hela höbalar ^^ 
Jag har faktiskt rensat min ryggsäck, ehe den kommer snart att vara full igen -_- 
 
När jag tog bilden så höll jag på att ta hand om hästarna i Valedalestallet, därav spade.
Men tänk er om man skulle mosa ned allt jag för tillfället hade i väskan i en riktig väska?
Det var:
* En hink (med vatten i!)
* En ryktborste
* En hovkrats
* En ''Skuggsugare MK 2 ''
* En höbal
* En mössa
* Ett fiskespö
* Sammanlagt 10 fiskar
* En cirkusbiljett
* Två picknickkorgar
* En spade
* Ett par solglasögon
* Två clementiner
* Ett par jeans
* Ett grillset
 
Och så en egen skräpkorg så klart, vem har inte det i väskan 2013 liksom? ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: