Gallant Unicorn

Kycklingevent!

Igår så hade vi ett roligt event med klubben!
Det hette ''Kom alla mina små kycklingar '' och gick ut på att de flesta skulle
vara kycklingar, en av oss var hönsmamman som ropade på sina kycklingar från andra
sidan arenan men i mitten av arenan stod vargen och väntade på att få smaska på kycklingar!
 
Jag är så himla dålig på såna här event, blir oftast fångad direkt haha^^
Men det är alltid skoj att leka med klubben, även om vi inte var så många idag.
 
 
Nervösa kycklingar som väntar på att kuta rakt över arenan...
 
 
Ingen ville springa och riskera livet, så vi försökte gömma oss bakom varandra, det gick inte så bra^^
 
 
Sen lekte vi lite gammal hederlig kurragömma, alltid lika roligt!
 
 
Mitt gömställe var mycket vackert, ehe Eve hittade mig direkt -_- 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: