Gallant Unicorn

Planering inför morgondagen

Så länge jag inte är dödstrött eller har väldigt bråttom när jag loggar ut sista gången för dagen så brukar jag försöka planera lite inför nästa dag.
 
Igår tänkte jag till exempel dra igenom tävlingarna i Firgrove det första jag gör för att få upp StarStar till level 15, så jag placerade honom där för att slippa rida dit senare idag...
Lat eller bekväm? Det är en skillnad hehe ^^
 
 
 
När StarStar är level 15 så kommer han få åka till hästön på semester (tycker det blir så rörigt med en massa hästar i stallet så brukar släppa iväg hästarna jag inte levlar), sen ska SummerCrush levlas!
Så honom placerade jag bara lite random i stallet med utrustning på, hittade till slut mitt Moorland-set! :D
Tur det, annars hade Frida fått en fiskslap som hette duga!
 
Trots att jag hellre vill ha uppdrag än kläder så uppskattar jag verkligen att dom börjat lägga in mer kläder som ger mycket poäng i ''Rida''! Köpte bland annat den här tröjan! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: