Gallant Unicorn

Vad har hänt med Haley Rainstorm?

Den här veckan så har vår Evangeline ett event, det går kortfattat ut på att man ska mörda varandra genom att bjuda in varandra i grupp. Alla har en specifik medlem i klubben som man ska ''mörda''.
 
Jag har hållt mig undan, levlat i omgångar och helt bytt utseende. Kissar nästan på mig av rädsla så fort jag ser någon i klubben, eh ja jag går in för det lite väl mycket kanske haha^^
 
Jag är medveten om att det här är en stor risk, men så här har jag sett ut de senaste dagarna, hade ni känt igen mig?
 
 
Eftersom jag ändå inte kan spela in något till någon serie eller liknande så passade jag på att byta hår för att vara så svår som möjligt att känna igen på håll, och de i klubben som inte läser min blogg har nog inte så stor koll på vilka hästar jag har, så jag valde att ta tillfället i akt och levla Stisse.
Han är level 10 nu! :D

 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Jag vet inte om jag hade känt igen dig men jag hoppas att jag hade gjort det

Svar: hehe :D
ssohaley.blogg.se

2014-04-06 @ 19:13:21 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: