Gallant Unicorn

En dag kvar...

I morgon är det julafton!
Men det tror jag att de flesta har koll på va?
 
Jag ahr sjukt mycket att göra inför morgondagen och kommer bara logga in och
göra dagliga hos Nic och julbestyren om jag inte på något magiskt sätt blir färdig 
tidigare än vad jag räknat med, men det lär inte hända ^^
 
Hur går det för er med juluppdragen?
Jag har sovit över så mycket jag bara kunnat för att jag tvivlar på att jag kommer
hinna sitta och spela särskilt mycket under själva julen så vissa av er kanske inte
har gjort några uppdrag så jag ska försöka att inte spoila allt för mycket...
 
Man får inte vara dum inte, orkade inte söla hela vägen från Vingården så jag åkte taxi, woop woop!
 
När jag gjort klart uppdragen lekte jag lite med klubben, det blev aningen flummigt!
 
Amanda flög runt i luften och Sashas häst förlorade både man och svans!
 
Amanda liftade med mig...
 
Vi i Sneaky Dragons är väldigt miljömedvetna, så vi samåker!
 


Kommentarer
Postat av: Astrid Gladebell

hahah, Stig på på Haley Rainstorm's häst allihopa! haha och kommer int få en ren i år...IGEN.. :(

2014-12-23 @ 07:44:52 - http://ssoastrid.bloggo.se
Postat av: Tuva Sunlake

GAHAHAHHAA Vackert :')

2014-12-23 @ 09:56:17 - http://ssohaley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: