Gallant Unicorn

God jul på er!

Jag hoppas att ni alla har haft en mysig dag, vare sig ni firar jul eller inte :)
 
Jag har haft en bra dag och är helt slut nu så jag lär krascha i soffan och somna
framför en film snart... Har dock hunnit smyga in och spela liiiiite ^^
 
 
Det där kändes rätt bra måste jag erkänna, trodde inte jag skulle vara klar förrän nästa
år (höhö) eftersom jag blev av med min hacka men jag har banne mig kämpat!
 
Nu ska jag slita mig från datorn, så med den här bilden säger jag natti natti!
 
 


Kommentarer
Postat av: Rose Riverson

Blev också av med min hacka x) men hur fick du en nya? Har fortfarande inte fått ngn x)

Svar: Åh, jag skrev till supporten och efter ca en vecka fick jag en värdekod som jag skrev in och då fick jag tillbaka hackan :/
ssohaley.blogg.se

2014-12-27 @ 10:34:42
Postat av: Naomi Diamondwood

Kommer man kunna hacka i stenar efter att vara beundrad så man t.ex kan hitta fler mynt, mobiler osv?

Svar: Ja man kan fortsätta leta saker precis som innan :)
ssohaley.blogg.se

2015-01-02 @ 15:51:50 - http://diamondwoods.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: