Gallant Unicorn

Oj då, så glömsk ...

Insåg precis att jag glömt att visa min nya häst, eh, den jag köpte i onsdags haha ^^
 
Det blev varken en Tinker eller någon ny ponny den här gången.
Istället slutade jag med min snålhet och köpte en häst jag suktat efter ett bra tag, ända sen den kom till spelet^^  
Låt mig få presentera, DarkAngel!
 
Otippat? Haha ååh vad jag dregglade över den här hästen när Araberna kom, men valde att bara köpa min isabellfärgade till att börja med men nu när jag var levlingsfri så passade jag på :)
 
Namnet då?
Ville ha något som var ganska mörkt men ändå inte allt för hårt, så jag döpte honom efter en av mina favoritserier, eller det var min favoritserie när jag var liten!
Dark Angel visades i repris sent på nätterna så jag brukade smyga upp och titta fast jag skulle sova, så badass!
 
 
Lånade den här bilden från google, visst är det lite likt?
Jag hoppas verkligen att det kommer fler Arabiska Fullblod till SSO, det har ju varit på tal om Shagya Araber...
Och ser de ut som Araberna som finns nu så blir jag mycket lycklig!
 
Arabiska Fullblod är en av mina favoritraser, så det kanske slutar med att jag har en i varje färg?^^
Men titta på den här, hur kan man låta bli att falla pladask för den utrstålningen?
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: