Gallant Unicorn

''Varför svarar du aldrig?!''

Fick ett brev igår som faktiskt gjorde lite ont att läsa...
Tänker inte skriva vem som skrivit det eller vad som stod men det hela handlade i stort sett om
att jag väldigt sällan svarar i vänchatten på sso...
 
Så här är det:
Min vänchatt fungerar vääääldigt sällan.
Oftast kan jag svara på det första som kommer upp i chatten och sen blir hela rutan tom,
som om ingen av mina vänner var online.
 
Jag har kontaktat supporten om det här massor av gånger men får inget svar.
Så om du skriver till mig och jag helt plötsligt slutar svara så är det för att min vänchat inte kan bete sig,
det är absolut inte så att jag slutar svara för att jag inte vill prata (så vida jag inte har event eller håller på att filma men då brukar jag försöka skriva det^^).
 
 
Random arkivbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: