Gallant Unicorn

Hjälpte Emma lite :)

Stackars Emma Shortroad har råkat ut för datorstrul så jag hjälpte henne med lite dagliga uppdrag idag.
 
Alltid kul att spela på andras konton när de har andra hästar än vad jag har, lite som att provrida liksom^^
 
Idag så fick jag testa henne prickiga Arab (det var den hästen som var utplockad när jag loggade in så det fick bli den idag!) och förra gången brummade jag runt på hennes svarta sagoArab :)
 
 
Jag funderade faktiskt på att köpa den här Araben innan jag köpte min gråa (StarStar), men av någon anledning så fastnade jag inte riktigt för den...
Tycker dock fortfarande att den är sjukt söt! 
 
 Pigg och busig!
 
Och där blev Emma beundrad med Jarlaheim! :D 

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Fortfarande kastar jag massa TAAAACK m.m på dig! :D

Svar: Så lite så :)
ssohaley.blogg.se

2014-03-12 @ 12:36:46 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: