Gallant Unicorn

Det funkar igen!

Det verkar som att mina tidsinställda inlägg fungerar som de ska igen!
Igår kom alla inläggen upp som de skulle, skönt om det inte krånglar mer för annars
får jag väldigt svårt att uppdatera bloggen på vettiga tider...
 
Aja, idag jobbar jag det där dumma skiftet som gör att jag knappt hinner spela,
så jag tänkte visa er vad jag gjorde igår!
 
Var med på klubbevent (om de tidsinställda funkar så ska ni ha fått läsa om det redan idag).
 
 
Pausade mitt letande efter röda (och bra) kläder med en liten flygtur i hamnen...
 
 
Tog en snabb levlingsrunda med Vivvi (kolla storleksskillnaden mellan våra pållar!).
 
Sen hann jag inte med så mycket mer, hade så sjukt ont i handen efter att ha suttit vid datorn
i flera timmar så jag fick helt enkelt ge upp för dagen...
 
Hoppas att ni får en riktig trevlig fredag så ses vi när jag jobbat klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: