Gallant Unicorn

Lilla söthästen är snart klar

Trodde jag skulle hinna levla upp SouthSpot till level 15 idag.
 
Tyvärr så saknas det xp från ca 4-5 tävlingar innan han går upp i level,
men men jag kanske hinner med det senare idag om jag har tur.
 
 
 
När den här lilla oäktingen är klar så kommer det nog att ta ett tag innan jag köper en ny häst.
Jag har snart 30 hästar och jag känner att jag måste börja uppskatta de jag redan har istället för
att hela tiden köpa en ny häst så fort det kommer en söt häst till spelet.
Nu menar jag inte att jag inte kommer att köpa fler hästar för det kommer jag inte kunna hålla,
men jag ska nog börja tänka över mina hästköp lite mer noggrant i framtidfen ^^ 
 
Så, fredag idag! 
Har du något kul planerat eller ska du vara hemma och koppla av?
Själv ska jag jobba till klockan 00.15 så det blir inte så mycket fredagsmys för min del,
men det tar jag igen i morgon! Ha en underbar fredag nu :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Sunknight

Ingen kul fredag för mig inte, har bara varit sjuk hela dagen

Svar: Usch då :/
ssohaley.blogg.se

2014-09-12 @ 23:17:19
Postat av: Matilda Sunknight

Ingen kul fredag för mig inte, har bara varit sjuk hela dagen

2014-09-12 @ 23:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: