Gallant Unicorn

Shoppa?

Jag blev jätteglad när jag läste nyheterna i onsdags, nya kläder!
Dock så blev jag faktiskt lite besviken, de fick det att låta som att det var en hel del kläder
och flera par sadlar och träns som kommit till spelet, eller jag tolkade det så i alla fall...
Kläderna som kom var fina, MEN jag tycker att de är i dyraste laget,
även om en av västarna gav 8 i ''Rida''...
 
Detta hindrade inte mig från att fönstershoppa lite, och här är några av sakerna jag
tittade lite extra på, allt jag tagit bilder på är dock inte nytt!
 
Asså den här jackan! Älskar formen på den, och så är den gul och svart!
Hade den gett 8 i ''Rida'' så hade jag inte tvekat en sekund uatn köpt den direkt!
 
 
Den här västen gillar jag, den ser lite höstig ut utan att vara mörk och tråkig!
(Okej jag föredrar mörka toner framför massa färger, MEN det är kul att variera sig!)
Dock så har jag ännu inte kommit på vad jag ska använda till den så den får stanna kvar
i affären ett tag till hehe ^^
 
 
De här skorna, svarta och gula! (Inte alls så att jag älskar klubbens färger^^)
Synd bara att de ger 2 i ''Rida'' istället för 4 som de bästar skorna/stövlarna ger.
Visst de är inte så jättedyra (61 SC) men jag vet inte om jag skulle använda dem om jag skulle köpa dem så det känns onödigt att köpa skor ''bara för att'' liksom...
 
 
Samma sak med de här stövlarna, de ger 3 i ''Rida''...
Dock så känns det som att de här skulle användas mer om jag väl köper dem. 
Älskar verkligen detaljerna på stövlarna, de sticker ut från de andra stövlarna i spelet!
 
 
Är inte jätteförtjust i själva hjälmen, tycker modellen ser lite klumpig ut på något sätt.
MEN hur gullig är inte detaljen med hästskon upp på hjälmen?
 
 
De här jeansen är ju faktiskt ganska snygga, kanske ska slå till och köpa den nästa gång jag är
i Silvergladebyn? De passar ju till det mesta och ger 4 i ''Rida'', dock så kostar de 96 SC...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: