Gallant Unicorn

Snart tre år!

Har ni tänkt på att det inte alls är långt kvar tills allas vårt SSO fyller 3 år?
 
Vad fort tiden har gått, känns som att det inte alls var länge sen vi firade spelets tvåårsdag!
 
Vad tror ni kommer hända på spelets födelsedag?
Jag tror att det kommer komma ett speciellt födelsedags-set precis som 
förra och förrförra året MEN jag hoppas även att de slänger upp en liten sneak peek eller
något liknande. Det känns som att det är dags för ett nytt område snart! :D
 

Kommentarer
Postat av: Cath

O.O Hade ingen aning om att det snart var sso's 3 års dag.. vet du exakt när det är? cx

Svar: Jag har för mig att det är den 26:e september :)
ssohaley.blogg.se

2014-09-19 @ 23:20:54 - http://starside-co.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: