Gallant Unicorn

Varför ingen dressyr?

Jag (och många andra) har skrivit om det innan, men frågan kvarstår:
Varför finns det varken träning eller tävlingar som innefattar dressyr i SSO?
 
I Starshinespelen finns det ju, och precisionsridningen man gör när man
har druidträning för Solens Cirkel påminner ju en del om dressyren från Starshinespelen?
 
Så varför kan vi inte få lite dressyr till SSO?
Är det för svårt att koda?
Skulle folk tycka att det var för tråkigt?
(Hey vi stod ut med fisket och Pandoriska sprickor
att rida i lite cirklar för att träna hästen är väl roligare än att se ''Bra fiskat, men fisken slet sig''? )
 
 
Sen ska man kanske ta det lite lugnt med eftergiften på tyglarna,
svensk (nåja nästan helt i alla fall) som jag är så vill jag nog säga att lagom är bäst^^
 
 
Hästarna på SSO är såååå mycket enklare att styra, jag tror det skulle vara genomförbart utan problem!
 
 
Tänk om vi kunde få binda upp svansen på något liknande sätt med?
Och manen, så fiiiin! :D
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: