Gallant Unicorn

Min vackra springare

När Quarterhästarna kom så tyckte jag att det var kul att levla igen, och det tycker jag fortfarande!
Eftersom de rör sig på ett helt nytt sätt så blir det liksom inte samma gamla vanliga grej,
det är kul att titta på hästen under levlandet igen!
 
Kan inte låta bli att knäppa lite kort på min vackra lilla pålle när jag levlar!
 
 
Sist jag var så här road av att ''bara'' levla var nog när de Arabiska Fullbloden kom!
Eller okej, kanske Friesern eftersom den var så totalt annorlunda mot starthästarna...
 
Hoppas inte min förkärlek för den här rasen dör ut och jag börjar hata den haha,
det hände liksom med Fjordingen. Efter att jag levlat mina två Fjordingar ville jag knappt titta på dem...
 
 
Jag tror att anledningen till att jag gillar Quarterhästarna så mycket är att de blir så mycket
mer personliga eftersom de är mer levande och inte bara står där och viftar med svansen och huvudet!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: