Gallant Unicorn

Den dagen som SSO nästan fick mig att kräkas

Jag har inte skrivit om det här innan, dels för att jag själv blev så chockad över hur starkt
jag reagerade. Och dels för att jag inte visste riktigt hur jag skulle skriva det.
Asså guuuud vad har du gjort tänker ni kanske nu?
 
Grejen är att det är en så pass liten sak, något som de flesta av er antagligen kommer
tycka är så löjligt. Men det är de här byxorna som vi fick genom en värdekod för ett tag sen:
 
 
Jag vet att jag skrev att de var fina, och jag tycker faktiskt att själva byxorna är fina...
MEN det är detaljerna på insidan av knäna/låren som stör mig.
För att de är fula? För att de är ojämna? För att de är smetiga?
Nej. 
För att det ser ut som att karaktären har hål rakt in i benet.
Asså jag ryser i hela kroppen bara av att skriva det och titta på bilden!
Jag blir illamående på riktigt av att se de där byxorna och jag överväger på riktigt att
för första gången sedan jag började spela att slänga ett plagg i spelet. Jag hatar de byxorna så mycket att jag inte finner ord för hur äckliga jag tycker att de är.
Nu tänker ni typ: ''Va? Är du dum i huvudet eller?''
Kanske lite, men det har inte med det här att göra... Men det finns faktistk en fobi för just hål, eller kanske inte själva hålen, men hål i saker. Trypofobi kallas det. 
 
''Trypofobi är rädslan för klusterliknande saker, eller saker med små hål i, exempelvis vaxkakor, myrstackar etc. Den som lider av denna fobi sammankopplar ofta små hål med fara, eller äcklas bara enormt av dem.''
 
 Ni kanske har sett den där bilden som cirkulerar bland annat på Facebook som påstås vara en bild på en hudsjukdom (jag tänker inte visa er bilden, och länken kan sprida virus!) och den har fått mig att gå ifrån datorn och kräkas två gånger de senaste dagarna. På riktigt, jag överdriver inte!
Googla på Trypofobi så kan ni se bilder om ni är nyfikna på vad jag menar...
 
 
Eh ja, nu vet ni. Så om jag skulle råka gapa om hur mycket jag hatar de där byxorna så vet ni varför...
 
 

Kommentarer
Postat av: Bambi Ponyforest

Jag googlade och det kom upp JÄTTE ÄCKLIGA BILDER, FY FAN!!! Ledsen för mitt språk. Ååååh det kryper på kroppen.al jaövoaban,l.,,,am,..

2015-08-25 @ 07:25:53
Postat av: Nova W.

Jag googlade på det. Allstå fyy! Jag ryser i hela kroppen. Bilderna som kom var huuur obehagliga som helst. Nu känner jag bara samma ang. byxorna...

2015-08-26 @ 18:08:29
Postat av: Julie Queenfall

EWW!! Googlade på det och var nära på att kräkas! Svinäckligt! Vidrigt! Näe fy fan! De där byxorna slängs så fort jag loggar in igen! D:

2015-08-26 @ 20:30:11 - http://juliequeenfall.weebly.com
Postat av: Helvette..ursäkta språket men euwww googlade..o spydde nästan jag med

Samantha lightninggren

2015-09-06 @ 23:07:34
Postat av: Tanja Lightningstar

Det jobbiga är att de finns IRL på Hööks... Eller de fanns iaf förra veckan

Svar: Åh fy :(
ssohaley.blogg.se

2015-12-05 @ 09:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: