Gallant Unicorn

Det blev det blonda håret

Sen igår så spelade jag in de sista scenerna som jag behövde till Onyx.
Bland annat så besökte jag frisören och det slutade med att jag valde det blonda håret ändå.
Jag får helt enkelt stå ut med att betala StarCoins om jag nu måste ha det andra håret sen, det är det värt!
 
(Hrm, här är även ett bevis på att allas ögon inte är smetiga. Det var en bugg, jag blev av med den.
Har din karaktär väldigt smetiga och grumliga ögon så kontakta supporten för de ska inte se ut så...)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stephanie Diamondfall

Jag har oxå grumliga ögon och har kontakat supporten men det visade sig att det finns 1 par ögon som är grumliga som jag har valt. När mina är "bra" är de lika dåliga som när andras ögon är grumliga. -.-

Svar: Men åh vad trist!
ssohaley.blogg.se

2015-08-16 @ 09:51:15 - http://landofstarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: