Gallant Unicorn

Mysiga huvuduppdrag

Har spenderat morgonen med att göra uppdrag på mitt konto på den asiatiska servern,
fick flera huvuduppdrag idag så har suttit och bara myst med en kokossmoothie
(har fortfarande sjukt ont i halsen sen jag var förkyld så frusen smoothie är grejen just nu haha^^).
Hur som helst, jag tänkte faktiskt inte skriva något om uppdragen för att personligen så tycker jag det är roligare att göra uppdragen själv och alla får ju göra de här uppdragen så ni som läser det här har ju antingen redan gjort uppdragen eller så kommer ni att få göra dem och då vill jag inte spoila :)
 
Här är några bilder från uppdragen jag gjort idag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att göra de här ''gamla'' uppdragen fick mig att längta ännu mer efter huvuduppdrag!
Hoppas att det kommer nya roliga uppdrag snart.
Uppdraget med Valiant var roligt och kändes verkligen genomtänkt,
men jag saknar mystiken och spänningen i spelet...

Kommentarer
Postat av: Pia Northland

Hej! Idag blev jag poppis med Solens Cirkel och at hittills hunnit rädda SGB! Sååå sjukt roliga uppisar! Asså älskar dom!

2015-07-18 @ 13:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: