Gallant Unicorn

Annie!!!

Annie Lighningheart! 
(Haha jag önskar att man kunde ha mellanamn i spelet, ni vet i filmer när ett barn eller en tonåring
har gjort något som inte uppskattas så vrålar föräldern barnets hela namn med mellanamn och allt?
Det hade fått så mycket mer kraft här!)
 
Här erbjuder jag henne att testa om hon blir lika åksjuk av mina Quarterhästar som hon 
blir av sin bruna Quarter, och det här är vad jag möts av när jag loggar in på mitt kono
efter mycket krångel för att ens kunna logga in och spela? Är det tacken?
Kan inte annat än tycka synd om den stackars ponnyn som blivit spetsad av en Morab...
 
Tur att funktionen med att sortera hästarna finns, annars hade en viss fröken Lightningheart fått
sina fiskar varma! (Ja det är tydligen ett uttryck och jag tycker att det är hysteriskt roligt!).
 
 

Kommentarer
Postat av: ebba

Hur kopplar man upp sig så man kan prata och höra varandra?

2015-05-05 @ 15:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: