Gallant Unicorn

Bygga rykten och levla ponny

Jag vet inte vad det beror på, men av någon anledning så blir jag utkastad från AirStar hela tiden...
Jag kan logga in, göra en tävling eller två och sen blir jag utkastad ur spelet och oftast kan jag inte
logga in igen för att launchern bara kraschar... Så jag börjar bli lite less på det nu!
Däremot så upplever jag att WaterStar är mycket mer stabil? 
Blir väldigt sällan utkastad från den servern...
 
Så på grund av det så har jag mest hängt på WaterStar den senaste veckan,
för det var efter uppdateringen förra onsdagen som jag fick de här problemen...
 
Hur som helst,
det här är vad jag har sysselsatt mig med under tiden som jag inte kunnat spela på AirStar!
 
Uppdrag med vattenfallet som blivit grönt!
Jag har ridit runt på min ponny för att ta tävlingarna under tiden som jag levlar min karaktär^^
 
 
Woho, att bygga rykten går ganska fort bara man inte är lat (som jag) och slöar med det! 
 
 
Min lilla ponny är halvvägs till level 10 nu, har dock inte gjort alla tävlingar varje dag...
 
 
När jag började spela var det gryning, sen blev det ljusare och ljusare och när jag hade gjort alla mina
tillgängliga uppdrag, alla dagliga och alla tävlingar så var det nästan dagsljus i spelet!
 
Jag blir lite förvirrad när jag sitter och spelar på den här servern, ibland så glömmer jag bort vilken 
tid det är här hemma hos mig i Sverige och blir helt chockad när jag vänder mig om och ser att det
är kolsvart (nåja, så kolsvart som det kan bli med gatubelysning) utanför mitt fönster hehe :)
 
 
Jag har bestämt mig för att lägga så lite pengar som möjligt på det här kontot, så jag har köpt det jag 
tycker passar bra ihop så billigt som möjligt. Men jag är ganska nöjd ändå, vad tycker ni?
(Det finns så klart finare matchningar, men det här ger max i snabbhet och rida^^)
 

Kommentarer
Postat av: Liv Lionforce

Det är väldigt fint!

2015-05-06 @ 08:21:28
Postat av: Ebba

Vad har du för skypenamn?Vill du inte prata med mig då jag är din syster?Vill du bara prata med klubben?

Svar: Jag använder inte skype alls så det spelar ingen roll.
ssohaley.blogg.se

2015-05-06 @ 16:38:00
Postat av: Lily Beebridge

Kan nog bero på att AS är överfull ^^

2015-05-06 @ 18:33:10 - http://lilybeebridge.weebly.com
Postat av: Ebba

Vad använder du?

Svar: TeamSpeak
ssohaley.blogg.se

2015-05-06 @ 18:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: