Gallant Unicorn

Ehrm, AirStar vill döda mina hästar?

Har haft ett sjukt lagg hela dagen. Jag försökte logga in nu på kvällen och vara med på event
men jag fick nätverksfel redan efter några minuter och kan inte koppla upp mot spelservern igen.
Först så trodde jag att det var vårt nät som bråkade eftersom det har blåst och regnat hel galet mycket.
Men när jag loggade in på den asiatiska servern WaterStar så hade jag inga problem, samma sak på
mitt konto på en av de brittiska servrarna (har inte kollat upp vilken server mitt konto där ligger på).
Alltså var det bara på AirStar som jag hade problem och jag undrar vad det beror på?
Det verkade inte som andra spelare hade samma problem?
 
Så här såg det ut när jag försökte levla tidigare idag, min stackars häst dog av fallet :(
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Spiderstar

Stakars häst:( Jag undrar när det nya avsnittet av Onyx jag tycker Onyx är en så sjukt bra serie jag älskar den:) När jag skulle gå in på Air Stars så hadde jag samma problem hoppas att det blir bättre:) Det var synd om din fina lilla gulliga häst när den dog av fallet.

Svar: Det kommer när det är klart helt enkelt. (Men en liten fågel kan ha viskat att det kan bli redan i morgon men det är inte 100 % säkert^^)
ssohaley.blogg.se

2015-09-06 @ 22:06:27
Postat av: Daniela Dawnland

Samma sak för mig hände igår!!
Det laggade och jag försökte starta om datorn men inget hjälpte. Jag fick spela på mitt server 2 konto.. Inget lagg där? :O

2015-09-07 @ 06:55:08
Postat av: Saga nightfall

Mina hästar har oxå flugit upp i ett lopp och fallit ner igen, det är så jobbigt :(

2015-09-07 @ 07:35:56
Postat av: ONYX FÄÄÄN

JAAAAA

2015-09-07 @ 08:08:42
Postat av: Elin Dragonfall

Okej, jag kanske inte ska flytta till Airstar trots allt, för mina hästars skull :/

Svar: Det verkade bara vara jag som hade problem :P
ssohaley.blogg.se

2015-09-07 @ 14:07:41
Postat av: Cass

Det är nog för att AS är den servern som i princip nästan alla som spelar sso är på vilket gör det sjukt laggigt. Hänt mig med flera gånger när jag spelade på AS...

2015-09-09 @ 07:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: