Gallant Unicorn

Vad hände med Harald egentligen?

När vi kom in i Skördebygden för första gången så var det första vi fick göra efter att
vi rensat vägen genom Gröndal att börja plocka upp flaskor på stranden. Är det bara jag som 
undrat hur det blev med det där egentligen? Vad har hänt med Harald?
 
Letade reda på bilderna från när jag gjorde det här uppdraget på mitt konto på den asiatiska servern.
▼▼▼▼▼
 
 
 
 
 
Jag hade faktiskt hoppats på att vi skulle få se honom luffa runt där inne bland vinrankorna...
Men det är så tomt där, helt öde! Kanske ploppar han upp när det blir dags för oss att få komma
in i den delen av Skördebygden? Jag är i alla fall nyfiken på vad som hänt med Harald!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har helt glömt bort honom, men när det öppnar får vi väl veta

2015-09-09 @ 15:28:05
Postat av: Elisabeth Westpoulos

STACKARS HARALD XD

2015-09-09 @ 17:13:05 - http://jorvikelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: