Gallant Unicorn

Gårdagens event, fyrkamp!

Igår så höll vi alla fyra i ledningen i en fyrkamp!
Vi delade in alla deltagarna i lag om fyra i varje (okej nu blev det många fyror här haha!) och sen
så höll vi i ledningen i varsin station. Jag hade helt ärligt så fullt upp med min egen station så jag 
har inte så jättebra koll på vad Annie, Sture och Nemo gjorde på sina stationer haha!
 
 Här höll vi på att ta närvaro och dela in deltagarna i grupper.
Efter att de fårr sina grupper så sprang vi som höll i eventet iväg till våra stationer, min startade vid slottet.
 
Det min station gick ut på var att de skulle tävla i ''försten till'' tävlingarna som finns lite här och var runt Silvergladebyn. Vi började som sagt vid slottet, sen till silon, efter det till Silvergladebyn, upp till väderkvarnen och slutligen så tävlade de mot varandra om vem som kom först till det övergivna sommarhuset i Hollow Woods.
 
 
Jag hade helt fullt upp med att hålla koll på vem som kom först för att kunna dela ut rätt poäng sen så det blev inte så jättemånga bilder från eventet...
 
Fångade dock den här fina på stackars Bambi som råkade kramas med muren haha!
 
 Tyvärr så missade jag de sista minuterna av eventet eftersom det här hände:
 
Jag blev sååååå arg haha! Jag satt där på TeamSpeak och bara: ''Annie? Sture? Nemoooooo?!''
Jag trodde de ignorerade mina rop på hjälp för att de var upptagna men det var helt enkelt så att mitt nät hade lagt av och det tar några sekunder innan man blir bortkopplad från TeamSpeak haha!
Jag kunde inte logga in igen så jag missade det sista av eventet tyvärr :/
 
Fram tills det att mitt nät dog så hade jag jättekul! Det var lite stressigt att hålla koll men det fungerade så mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra så jag hoppas de andra vill hålla ett liknande event igen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Youngland

Är rännan med i sneaky dragons?!

Svar: Är det Renee som du menar med Rännan haha? I så fall så ja det är hon, iaf för två veckor framåt under sitt studiebesök :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-12 @ 14:13:20
Postat av: Rebecca Spiderstar

Jag är med i bakgrund på den första bilden :D

2016-04-12 @ 15:20:59 - http://rebeccaspiderstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: