Gallant Unicorn

Nu ska vi fotas!

Idag ska vi fotografera klubben så jag och Sasha är redo!
 
Sture är snäll och håller på att fixa med min blogg med, det känns ju lite som att det är dags att byta design nu när det inte är vinter vare sig i spelet eller irl längre haha! Det är tur att jag har Sture, jag är helt värdelös på att hålla på med koder och så vidare! Var mycket stolt när jag lyckades lägga in enhörningsmuspekaren! Tack Ida (du skrev inte vad du heter i spelet men om du läser det här så bara skicka en kommentar med ditt SSOnamn!) för tipset!
Vad tycker ni om den, är den störande? Jag tycker att den är jättesöt haha!

Kommentarer
Postat av: Klara lightbaket

Nej enhörnigs musen är super söt och inte alls störande🦄

2016-04-07 @ 19:47:36
Postat av: Ellie Cloudforce

Det är gulligt med enhörning som muspekare!!!!!

2016-04-07 @ 20:30:33 - http://ssoelliecloudforce.blogg.se
Postat av: Matilda Youngpie

Jag ser tyvärr inte den :( Men jag slår vad om att den är ur gullig! <3

Svar: Det kan nog spela in vilken webbläsare man använder tror jag :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-07 @ 21:30:06 - http://youngpie.blogg.se
Postat av: Matilda Youngpie

Jag ser den nu! :D Hur fin som helst!!! Lova att aldrig ta bort den ;D

2016-04-08 @ 18:25:12 - http://everythiiing.blo.gg
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Jag tyckte att enhörningen var super söt! Dock var den ju lite svår att klicka med.. Men det ska jag nog klara av

2016-04-08 @ 18:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: