Gallant Unicorn

Äntligen uppdrag hos Eremiten!

Nyheterna kom upp tidigt men nu går det inte att komma in på hemsidan längre, inte för mig i alla fall...
Men så här ser uppdateringen ut:
 Jag gillar ju Eremiten och har verkligen sett fram mot att få göra fler uppdrag med honom,
så nu hoppas jag att det inte bara är ett ''springditochhämtadenhärsakenochkomtillbakasåfårduentröja''-uppdrag utan något med lite story bakom. Hade det inte varit kul om vi fick lite mer information om själva Eremiten?

Kommentarer
Postat av: Lovisa Westforest

Det stod ju på nyheterna att man måste ha avslutat uppdraget med Baronessan och Butterfly, "hoppas" det är hästtjuvarna därifrån som är igång igen :D

2016-08-31 @ 14:29:15
Postat av: Andrea Applecamp

Jo vad kul och vi skulle få mer info om Eremiten!

2016-08-31 @ 15:59:01
Postat av: signe swordstar

SPOILER VARNING
jag hoppas man får veta mer om G.E.D båten som åkte förra gången

2016-08-31 @ 17:05:32
Postat av: Hazel Oaklord

Jag tänker som Lovisa här ovanför 👆🏼eftersom det stod att man måste ha gjort uppdraget med Butterfly så måste ju hästtjuven (kommer inte ihåg vad han hette nu igen) vara tillbaka!

2016-08-31 @ 20:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: