Gallant Unicorn

Ni är bäst!

Jag vill bara börja med att säga tack! Tack för att ni är så förstående, gulliga och stöttande! 
 
Huvudvärken är liiiite mildare idag, men den är inte helt borta än. Så jag tar det lite lugnt, myser runt
lite på SSO och levlade med My. Eller ja, hann bara levla en liten stund men det var trevligt!
Tyckte att jag tog sååå många bilder, men det här var den enda som blev bra haha!
Tack My för en trevlig levlingsrunda!
 
Jag tror jag bestämmer att min vecka slutar här idag. Så att det är en ny vecka med nya tag i morgon?
För nu är jag less på att ha ont, vara trött och rastlös på samma gång. 
 
Jag hoppas på något roligt i morgondagens uppdatering, lite mer info om appen kanske? 
(Star Stable Friends - den är inte tillgänglig på svenska appstore än, (jag har en iPhone så jag vet i stort sett ingenting om android och Windowstelefoner) men ja, Det går att ladda ned den men då måste man ha ett australiskt apple id. Lite krångligt så det är kanske bättre att vänta med att ladda hem den tills den släpps i Sverige? Det man kan göra än så länge i appen är att sköta sin brevlåda, läsa nyheterna från spelet och skriva i en kalender. Jag hoppas på att det kommer läggas till fler funktioner ( tänk vad smidigt att fylla på sin stallhjälp från mobilen liksom?) senare för appen verkar inte vara helt färdig än.
Men jag är väldigt nyfiken på hur den kommer att bli när den är färdig och släppt överallt, känns som att en app är ett steg i rätt riktning eftersom spelet växer mer och mer! 
 
Och så vill jag ha arkeologi ehe...

Kommentarer
Postat av: Sofia Eveningsmith

Oj har det kommit en app?!!! De har jag helt missat... xD

Svar: Ja! Men eftersom den inte är tillgänglig i Sverige än så antar jag att de väntar med att släppa nyheten i Sverige... Eftersom jag har ett konto på FireStar (mestadels spelare från Australein) så följer jag en hel del spelare därifrån, och mitt flöde var fullkomligt spammat med nyheter om appen haha :D
ssohaley.blogg.se

2016-08-02 @ 23:12:40
Postat av: Meja Crazyrock

Är inte Iron Arrows en klubb på Fluffy Unicorns?

Svar: Ingen aning faktiskt :O
ssohaley.blogg.se

2016-08-03 @ 10:25:48 - http://mejacrazyrock.blogg.se
Postat av: Hedda Snowfire

Arkeologin kom Haley!!!

2016-08-03 @ 10:36:05
Postat av: Andrea Applecamp

HALEY! DU HADE RÄTT! DET KOM ARKEOLOGI IIDAG!!!!!!

2016-08-03 @ 10:39:40
Postat av: Tilda

Läs nyheterna! ARKEOLOGIN ÄR HÄR!!!!!

2016-08-03 @ 11:00:16
Postat av: signe swordstar

EN APP!?!?! VAAAA????? den måste komma hit NUUUU CX CX

2016-08-05 @ 09:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: