Gallant Unicorn

Vart tog min höst vägen?

Det verkar fungera att uppdatera från datorn igen, jag vet inte vad jag gjorde (okej jag gjorde ingenting... Ehe) men det löste sig! Så inga fler mobilinlägg nu på ett tag hoppas jag!
 
Vad hände med hösten? För några dagar sedan verkade det som att den var på väg, det var så där kallt och ruskigt som jag älskar. Och nu är det högsommarvärme igen? Varföööör? Det är så varmt hemma hos mig att katterna inte ens vill vara ute på altanen idag. De ligger som utslagna paddor på badrumsgolvet just nu och jag känner mig mer och mer lockad att göra dem sällskap! Att sitta och spela är bara att glömma, det är alldeles för varmt inne i datorrummet! Jag var inne och gjorde hästmarknaden innan idag, och så plockade jag hem den här skönheten:
 
Jag vet att det är många som dissat Quarterhästarna helt nu när Morganhästarna kommit till spelet, men jag gillar dem faktiskt fortfarande! Jag tycker de är så söta med sina derpiga uttryck, och så ser de lite sömniga ut!
 
Jag håller på att rendera del 2 av videon jag spelade in igår, den blev mycket längre än vad jag trodde att den skulle bli. Tiden bara flyter iväg när jag sitter och spelar in levlingshäng haha! Men den videon borde vara uppe om några timmar :)

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sweetwood

Jag rider nästan aldrig på min morgan, älskar min quarter mkt mera! :D

2016-08-26 @ 18:33:30
Postat av: Amedea

Det första jag gjorde när jag blev StarRider var att springa till Firgrove på min lilla ponny och köpa just den quaterhästen ;D

2016-08-26 @ 22:19:55
Postat av: Claire Masterknight

Har du en uppdaterad version av painthästen? I så fall, är deras gångarter likadana som quarterhästens? Funderar på att köpa en men gillar inte riktigt quarterhästens gångarter haha

Svar: De är precis likadana, det är bara färgerna som skiljer dem åt :)
ssohaley.blogg.se

2016-08-27 @ 10:34:50
Postat av: Bambi Ponyforest

Jag har blivit nykär i quarterformen så istället för en frisisk sporthäst i onsdags så blev det den svart vita appaloosan på marleys *-*
Och jag brukade tävla med morganerna förut men nu gillar jag quarterformen bättre, men jag tycker fortfarande morganerna är så vackra!

2016-08-27 @ 10:38:13
Postat av: Emma Shortroad

Jag blev kär i quarter/paint hästarna här om dagen så jag har funderat på att kanske köpa en ny när jag levlat klart mitt engelska fullblod :D

2016-08-28 @ 12:40:29 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: signe swordstar

Vi skulle ha event med klubben och ha en hög levlad häst, kollar på hästön och hittar min lvl 13 quarter!! ÄLSKAR DEN!!

2016-08-29 @ 13:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: