Gallant Unicorn

Nu är julen över för min del

Jag har helt ärligt inte haft särskilt mycket julkänsla i år, jag tror att det beror på bristen på snö?
Här där jag bor är det varmt, blåsigt och regnigt. Vi hade snö och kallt precis i början av vintern men nu är det liksom... Höstväder? Hur som helst, jag har ändå haft en mysig jul med mina nära och kära. Och det är väl det som är det viktigaste? Och nu väntar något som jag annars inte brukar bry mig om, mellandagsrean! Jag är inte en sån person som köper saker bara för att de är billigare än annars, men nu när jag har häst så... Haha ehe, Dixie måste ju ha lite schabrak och så där nu när jag planerat att rida in henne. Och en extra grimma och några grimskaft är ju alltid bra att ha... Så det blir bara saker till Dixie i år, men det tycker jag är okej ändå för det är saker jag ändå skulle behöva köpa senare. Förstår ni hur jag tänker? Alltså blir det inte saker jag köper enbart för att de är billiga, men är de billigare så är det ju egentligen bara dumt att betala mer än jag behöver...
 
Den finaste julklappen jag fick i år var inte ens till mig, utan den var till Dixie. Hon fick ett sidepull av Fisky
 
Och Starstable då? Jag är klar med juluppdragen och nu gör jag julbestyren när jag orkar haha, det känns inte så där jättemotiverande att göra dem när jag redan fått allt som tomten har att erbjuda (är jag till 90% säker på i alla fall) så jag funderar på om jag ska spara mina julönskingar till nästa år? Vi får se...
Jag saknar faktiskt att ha ett mål i spelet, alltså jag vill ha mer ryktesuppdrag. Det är något jag saknar, att ha något att jobba för. Jag hade hoppats på att det skulle komma lite ryktesuppdrag nu när det nya området öppnades men näeh... Kanske senare? Hoppas det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: