Gallant Unicorn

Ännu en bugg i gallerian

Stackars Vanessa får inte se sin spegelbild!
 
Jag har haft tur och bara råkat ut för små buggar här och var, det ''värsta'' som hänt är att jag fått logga
ut och sen in igen för att provrummen i gallerian hängt sig... Men det verkar vara mer en regel än ett undantag att man får nätverksfel när man går in i butikerna/provrummen sedan senaste uppdateringen.
Jag perosnligen har inte råkat ut för just den buggen vilket är lite skumt eftersom jag har haft såna problem med nätet den senaste veckan? GM var inne en liten stund efter att servern öppnats upp efter uppdateringen och hon (jag antar att det är en hon haha?) skrev att de jobbade på att lösa problemet.
 
Eftersom gallerian fortfarande inte fungerar som den ska (väskan hänger sig/försvinner, många får nätverksfel i gallerian, man kan inte bläddra ned i listan där kläderna visas, bilden försvinner med mera.) så hoppas jag att de ser över just gallerian lite i kommande uppdateringar!
 
Vem vet, gallerian kanske blev överhettad av alla nya saker som kommit de senaste veckorna?
De verkar ju liksom ha glömt bort att det finns andra affärer än gallerian där man kan sälja saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: