Gallant Unicorn

Bläh på vårt nät just nu!

Problemen började för några dagar sedan, helt plötsligt fick jag nätverksfel mitt i ett
uppdrag på Vanessa-kontot. Tänkte att det nog berodde på SSO, men sen hände det 
mer ofta och så började det strula på andra ställen än i spelet med. Jag missade födelsedagskalaset
klubben hade igår och nu så missar jag första dagen på mästerskapsveckan. Det suger!
Jag blir så frustrerad! Vårt wifi fungerar hur bra som helst men det fasta nätet bara slår ifrån...
Tyvärr har jag ingen möjlighet att spela via wifi utan jag måste använda det fasta nätet.
Ska jag behöva köpa en laptop igen för att kunna spela? ^^ 
(Jag hade en laptop innan men använde den aldrig så jag sålde den... Det var ju dumt kanske?)
 

Kommentarer
Postat av: Tove A

Fy vad jobbigt! Hade så också ett tag men det blev bättre efter ett tag.

2016-02-01 @ 20:30:53
Postat av: Carla Freindhill

Det är inte det. Det hjälper inte med en laptop för jag spelar på en. Det är bara att förska logga in om och om igen. Testa på engelska först

Svar: Det är inte hos SSO felet ligger utan det är vårt nät, det fasta nätet fungerar inte som det ska medan vårt wifi fungerar klockrent :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-02 @ 15:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: