Gallant Unicorn

Intervju med Amedea Misthaven

Amedea Misthaven 
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Har haft mitt konto i typ 1,5 år, men kom igång i oktober 2015 nån gång 

Är du StarRider? 
Japp, LT :) 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Äger Omni Leopards Society, fast har börjat om med den 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Jaaaaaa, min ser ju ut som en ko!! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Minst typ 1,5 timme per dag, hehe 

Spelar du några andra spel? 
Japp, Sims 3 och 4 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Vänner och hästar 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min favvo av ALLA i spelet är islandshäst, av mina den silversvarta morganen Wintermirror 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ehh.. Nej.. Men jag har några fina vänner! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ofta Skype, som nu när jag skriver detta.Men ibland musik. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Windows 7 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja.. Ganska många men den här är nog min favorit! 

Önskeras i spelet? 
Att få SC när man säljer hästar, och större stall, OCH islandshästar för typ 849 SC istället för 969 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag blev LT, när jag kom till GåD, Dino-Dalen och Epona (Jag vet det är 4 minnen, men aja) 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Hästsamlare 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Mina kompisar spelade det 

Vart har du ditt hemstall? 
På Steves 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna hoppa i tölt!!

Kommentarer
Postat av: Riley Candlestar

Blev lite förvånad av att se Amedeas namn hehe!

2016-01-30 @ 21:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: