Gallant Unicorn

Intervju med Esther Moongarden

Esther Moongarden
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Fråga: Hur länge har du spelat? 
Svar: Runt 3år. 

Fråga: Är du starrider? 
Svar: Ja, inte lifetime men fyller på då och då. 

Fråga: Är du med i en klubb? 
Svar: Ja, Cometa Arrows. 

Fråga: Skulle du välja en annan starthäst om du kunde? 
Svar: Ja, eller det beror på hur du menar, men jag hade helst velat ha en annan om du menar ras. 

Fråga:Hur ofta spelar du? 
Svar: Oftast 1-2 timmar per dag. 

Fråga: Spelar du andra spel? 
Svar: Nej, jag spelar oftast star stable. Förut spelade jag moviestarplanet men inte nu längre. 

Fråga: Vad är viktigast för dig i spelet? 
Svar: Vänner,klubb att jag trivs. 

Fråga: Har du någon favorithäst i spelet? 
Svar: Min quater som heter dreamlove. 

Fråga:Har du någon förebild i spelet? 
Svar: Nej, ingen just nu. 

Fråga: Har du spel ljudet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Svar: Jag har inte spel ljudet på men jag brukar oftast ha tv:n för att det är på något sätt roligare när man har ljud runt omkring sig. 

Fråga: Vad för sorts dator spelar du på? 
Svar: En Asus men ska köpa en ny vet dock inte vilken. 

Fråga: Läser du bloggar om spelet, isåfall vill du rekommendera någon? 
Svar: Nej jag läser ingen vill börja läsa någons, så ska hitta en jag gillar och börja kolla på hens blogg. 

Fråga: Vad för ras vill du ska komma till spelet? 
svar: ingen speciell just nu. 

Fråga: Vad är dit bästa minne? 
Svar: Ganska svårt men jag tror det är när jag brukade spela med min jämngamla kusin. 

Fråga:Hur är du som person i spelet? Klubbens clown,den seriösa,hästsamlare? 
Svar: Jag tror nog att jag är både klubbens clown och seriös, för jag är inte bara seriös. 

Fråga: Hur kom det sig att du började spela? 
Svar: Såg på reklam och tyckte att det verkade bra så jag provade och det var kul så jag fortsatte. 

Fråga: Vart har du ditt hemstall? 
Svar: För tillfället i silverglade byn eller Stever, det känns som om det är så neturalt typ i mitten av allt. 

Fråga: Vad är din önske funktion? 
Svar: En hage kopplad till hemstallet så att min hästar kan gå fria så de inte bara står inne hela dagen, att gubben ska få ett eget hus inte behöva var med hästarna hela dagen att vi människor har ett eget hus med garderob och att vi kan äta i det. Som man själv ska få inreda. Och lite sånt verklighets baserade funktioner. Typ att man kan gå in och ut i stallet utan hästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: