Gallant Unicorn

Intervju med Zoe Pineson

Zoe Pineson
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sedan 2014 

Är du StarRider? 
Japp Lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nej är klubblös just nu men vill gärna starta upp en egen klubb 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Kanske, Jag älskar ju min starthäst för han påminner mig om en underbar häst jag red förut meeen han ser ut som en brun bajskorv :p 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag brukar logga in ungefär varje dag och spela kanske 1-2 timmar. Fast ifall jag är med någon så kan det bli mycket längre. 

Spelar du några andra spel? 
Ja Jag spelar Sims 4 och minecraft 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina kompisar och hästarna för om jag bara fick rida min startis hade jag förmodligen inte spelat längre xD 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Det är en fux islänning som heter Apple Pie 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ylva Mysteryheart :D 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
hehe känns som om jag är den ända men kollar på you tube när jag spelar.. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en MacBook Pro 13 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Läser ju självklart din blogg som är bäst men annars så läser jag inte så många fler kanske kikar jag in på monokerus då och då. Jag har ju också en egen blogg så den kan jag ju rekommendera ;) 

Önskeras i spelet? 
Jag skulle vilja ha typ A ponny B ponny C Ponny o.s.v 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag träffa Ylva Mysteryheart 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Är nog en blandning mellan alla du nämnde xD 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag kommer faktist inte ihåg.. 

Vart har du ditt hemstall? 
I Epona 

Önskefunktion i spelet? 
Att man kan ha fler hästar i stallet och att man kan släppa ut de i en hage och se de springa runt och leka :D 

Kommentarer
Postat av: allisoncloudpie.blogg.se

Hur typ anmäler man sig för att bli interjuvad?

Svar: (För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!)
ssohaley.blogg.se

2016-07-10 @ 10:37:38 - http://allisoncloudpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: