Gallant Unicorn

Nu får det vara slut på färgskiftandet!

Jag har levlat klart min sista Urhäst, helt ärligt så tycker jag att det ska bli skönt att slippa se det där blixtrandet när de skiftar färg hela tiden... Nu är det nya tag med min nya Frieser som gäller!
 
Måste ha varit trött igår, loggade ut på stranden efter jag tagit en bild så kom in till en naken häst som stod i vattnet? Jag brukar ju faktiskt ringa hem innan jag loggar ut men igår var jag nog extra trött haha!
 
 
Just nu håller jag på att rendera en levlingshängvideo så så fort den är klar så ska jag ladda upp den.
Vårt nät är segare än vanligt så jag truntade faktiskt i att ladda upp den färdiga videon med outfits så istället så tar jag den lite senare idag, känner att jag vill få upp den andra videon först... 
 

Kommentarer
Postat av: Rachel

Vilka fina bilder! 😘🦄

Svar: Tack :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-08 @ 14:26:44 - http://rachasssostory.blogg.se
Postat av: Valle

Jag får nästan "panik" när jag rider på urhästarna, för att dom ska skifta och hålla på. Nästan så man säger "bestäm dig någon gång!" Vet dock inte varför, haha!

Svar: Haha men lite så!
ssohaley.blogg.se

2016-07-08 @ 15:30:44 - http://starriderstables.weebly.com
Postat av: Lorraine Beegirl

Medveten om att det står truntade på slutet?😹

Svar: Jag försöker skapa ett eget språk här, okej? :P
ssohaley.blogg.se

2016-07-08 @ 20:15:46
Postat av: Meja Crazyrock

Haha, jagskulle göra vad som helst för en urhäst men förstår att man blir trött efter ett tag!

Svar: Jag gillar hästen men det är själva blixtrandet jag tycker blir jobbigt :P
ssohaley.blogg.se

2016-07-08 @ 21:06:28 - http://mejacrazyrock.blogg.se
Postat av: Riley C

Mitt internet SKA vara bättre, fiber. Men det är sämre än det gamla. Måste starta om routern (dock är den utanför mitt rum så jag har mest okej internet) hela tiden! Den där laddningssymbolen tröttnar man på lika mycket som blixtrandes när hästen byter färg (typ) haha cx

Svar: Man blir ju så trött haha!
ssohaley.blogg.se

2016-07-08 @ 22:29:36 - http://ssorileys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: