Gallant Unicorn

Okej SSO, vi måste prata om det här.

Jag ska inte ljuga, jag är en av de som blev lite besviken på dagens uppdatering. Kläder och utrustning.
(Ja jag VET att det inte kan komma uppdrag varje vecka, men när man inte har några uppdrag att göra, rykten att bygga eller event med klubben så hoppas man ju ändå på nått lite roligare än bara en ''spendera pengar uppdatering''. Jag hade hoppats på lite information om de nya hemstallen, det nya området , arkeologi i Epona- vad som helst egentligen?)
Men när jag blev jätteglad när jag såg de här nya stövlarna, jag älskar dem!
 
Och sen, ja då blev jag sur igen. Jag gick för att titta på utrustningen och ja...
Av alla färger som finns, varför så besatta av just blått?
Den här sadeln, den hade varit såååå fin! Brun, verklighetstrogen, bra form.. Och sen BOOM blått!
 
Varför? Jag lovar att om vi skulle samla ihop 100 spelare och skicka in dem en och en i ett sånt där bås som man röstar i ni vet (eller ni kanske inte vet, men jag tror ni förstår vad jag menar ändå!) och be dem skriva vad för sorts utrustning de ville ha till spelet så hade 90 av de 100 spelarna svarat att de ville ha mer verklighetstrogen utrustning. Jag vet inte om det här bara är något jag fått för mig för att jag på något sätt har satt på mig skygglappar för att slippa se de där färgglada sadlarna och tränsen, men är det inte vanligare att spelare har brun och svart utrustning än färgglad utrustning? Eller? Vad tycker ni?
 
Jag tycker det är så sjukt svårt att matcha för det finns så många färger och sen finns det 10 olika nyanser av samma färg och inget passar ihop... Klart det ska få finnas färgglad utrsutning med, men lite variation hade varit trevligt. Någon sorts balans mellan verklighetstrogen utrustning och utrustning som det ser ut som en regnbåge nyst på liksom? Kolla hur uppgiven Pearl blev när vi tittade på det nya tränset:
 
Ja jag såg att det kom lite annan utrustning med, jag har verkligen försökt intala mig själv att jag gillar utrustningen med mönster på  men nej... Jag tycker bara det ser plottrigt ut!
 
Så här känner jag varje gång det kommer färgglad (och särskilt blå) utrustning:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner exakt likadant!

2016-07-20 @ 19:38:16
Postat av: Olivia

Dessutom hade det blivit något fel på nyheterna, visst om det händer någon gång ibland men just nyhetssidan har det varit felaktig information på nu ett flertal gånger. Midsommarskattjakten finns kvar även om det stod att den skulle vara över, osäker på uppdragen med Steve som det stod skulle vara kvar ytterligare en vecka. Tänker att de kanske blandats ihop.. Skärpning sso!

2016-07-20 @ 19:43:02
Postat av: Nadia

Hade också önskat mer verklighetstrogen utrustning 🤔

2016-07-20 @ 20:30:32
Postat av: Tove A

Jag använder enbart verklighetstrogen utrustning. Färgglada använder jag liksom enbart på event eller om det är något särskilt. Mer verklighetstrogen utrustning åt folket'

2016-07-20 @ 20:56:50
Postat av: Caroline Catstorm

håller med huuh

2016-07-20 @ 21:38:30
Postat av: Amedea

Jag tycker dem dessutom borde försöka att matcha, jag menar kläderna som hörde till utrustningen var svarta och blåa, medans utrustningen var brun och blå
+Att typ alla andra utom jag har midsommar skattjakten

2016-07-20 @ 22:44:35
Postat av: Ashley Foghill

Håller med :| Tycker det är jättesvårt att klä sig varierat då det knappt finns något verklighetstroget...

2016-07-21 @ 10:37:50 - http://ashleyfoghill.weebly.com
Postat av: Yvonne Sweetwood

Håller med dig helt, använder endast overkligt när jag klär ut mig haha.. Och vissa har kvar skattjakten andra inte?

Svar: Ja, jättekonstigt det där :S
ssohaley.blogg.se

2016-07-21 @ 11:52:18
Postat av: Andrea Applecamp

Önskar också mer verklighetstrogen utrustning. För jag använder bara outfits som man kan ha irl

2016-07-21 @ 14:06:58
Postat av: Bella

Trodde att de där stövlarna var buggade? Tycker de ser jättekonstigt ut o.O

Svar: Jag tycker de är ascoola haha :D
ssohaley.blogg.se

2016-07-22 @ 16:20:10
Postat av: Meja Crazyrock

Jag vill också att det ska komma mer verklighetstrogen utrusting. Btw, var köpte du de där byxorna? de är såå fina och skulle gärna vilja ha dem i min bruna outfit!

Svar: Jag har för mig att de är från Goldspur's men är inte helt säker :P
ssohaley.blogg.se

2016-07-24 @ 12:49:12 - http://mejacrazyrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: