Gallant Unicorn

Det här tog mig fler timmar än jag räknade med...

Jag har gjort alla dagliga, alla tävlingar och alla sysslor i hela spelet.
Jag som brukar vara så lat och bara göra det jag behöver för att bygga rykte? Varför gjorde jag det? Jo... För att få en ren karta! Jag sparade ned den på både svenska och engelska och ni får så klart använda den hur mycket ni vill. Det är därför jag inte skrivit mitt namn på den, letade nämligen runt efter en karta utan pluppar på för ett tag sedan men 90% av kartorna var märkta med ett namn... Men här är två utan vare sig pluppar eller namn, bara att spara ned dem om du vill ha en bild på en ren karta över spelet :)
 
På svenska:
 
Och på engelska:
 

Kommentarer
Postat av: Stuvie

Du är sååå duktig!! Så stolt över dig! Tar du min karta nu också? ;)

Svar: Taaack! Tänkte på dig och dina Shillings när jag såg hur antalet Shillings växte, ehe... Asså jag måste titta på House nu mjehehehe :P
ssohaley.blogg.se

2016-06-11 @ 22:47:43
Postat av: Ashley Foghill

Alltså du är ju underbar ♥ Huuuur orkade du? O.O

Svar: Haha jag började och sen var jag för envis för att sluta :P
ssohaley.blogg.se

2016-06-12 @ 00:58:09 - http://ashleyfoghill.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: