Gallant Unicorn

Huuuur kan jag ha lyckats med det här?

Jag har suttit och svurit över mina tidsinställda inlägg som inte kommer upp.
Nu insåg jag varför de inte har kommit upp, när jag har ställt in när de ska publiceras så
har kalendern av någon anledning hoppat till 2017! Mina inlägg kommer alltså upp om ett år.
Varför det blivit så vet jag faktiskt inte, någon bugg antagligen? Man måste ju liksom klicka en
hel del innan man kommer till 2017 och de är ändå på rätt datum, bara ett år för sent! 
Jag orkar inte med mig själv, hur kan jag ha missat det här? Nu har jag i alla fall ändrat så alla 
kommer upp i år. Lite senare än vad det var tänkt men ville inte lägga upp dem bakåt i tiden så ni
som frågat när era intervjuer kommer upp - de kommer inom de närmaste veckorna! Har ställt in
så de kommer med några dagars mellanrum, vill inte smocka upp massa intervjuer på rad haha!
 
Mitt sinnestillstånd just nu:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, hur lyckades du med det😂

Svar: Jag har verkligen ingen aning, känns som det måste vara en bugg :S
ssohaley.blogg.se

2016-05-25 @ 20:50:26
Postat av: Emma Shortroad

Hihi, haha!
Jag dör! x-'D

Svar: Det är inte roligt Emma! 😢
ssohaley.blogg.se

2016-05-25 @ 21:18:42 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Emma Shortroad

Lite roligt är det! Kan ju hända vem som helst!
Men har du kontaktat blogg.se supporten om det? För det måste ju självklart vara en bugg i själva systemet!

Svar: Haha ja men eller hur? Jag kan inte tänka mig att jag på något sätt har lyckats bläddra ända till nästa år och ändå lägga det på ''rätt'' datum? ska skriva till dem :)
ssohaley.blogg.se

2016-05-26 @ 11:46:47 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: