Gallant Unicorn

Jag gjorde något busigt i natt

Nej nej, inte på det sättet.
På SSO. Jag gjorde något jag aldrig brukar göra och köpte en häst trots att min senaste Welshponny inte är level 15 än. Jag brukar verkligen aldrig göra så annars, senaste hästen ''ska'' alltid vara färdiglevlad innan en ny får flytta hem till mitt stall. Så varför köpte jag ytterligare en häst trots att min senaste inte var klar?
Jo det är väldigt enkelt, jag hoppade på trenden med spanska namn (alltså där man ställer in så att spelet är på spanska innan man klickar på ''Spela'', då kan man välja spanska namn till hästen och klubben.) och jag skulle bara titta på namnen när jag stod vid en häst för jag ville inte rida iväg för att byta namn på hästen jag red på. Jag skulle bara titta på namn men så slutade det med att jag faktiskt köpte hästen för jag tyckte att namnet jag hittade var sååååå gulligt! (Snälla SSO ta inte bort möjligheten att ge hästarna namn på andra språk, det är så kul att kunna variera namnen lite!) så jag kunde så klart inte låte bli att köpa hästen. Hrmpf.
Jag hade ett svagt ögonblick, okej?
 
Gissa vilken häst jag köpte! Eller, var det kanske en ponny? Så mycket mystik här idag... Och så... 

Kommentarer
Postat av: Ebba Youngland

Fuxponnyn hos emeriten! :D Eller skimmeln.. FUXEN ELR SKIMMELN SOM FINNS HOS EMERITEN!! elr kanske båda.. Äru en sneaky drake?

Svar: Hehe det kanske jag är :P
ssohaley.blogg.se

2016-05-27 @ 18:04:47
Postat av: Carla Freindhill

Welsh ponny

svettfuxen

2016-05-27 @ 19:27:57
Postat av: Elly

Linfux Welsh? Janni inte köpa för många söta pållar nu!🤔

Svar: Ehe... Det råkade liksom bara hända haha!
ssohaley.blogg.se

2016-05-28 @ 08:34:26
Postat av: Marta

Hur gjorde du? Jag har försökt flera gånger att logga in med olika språk men får aldrig upp annat än de vanliga hästnamnen :/

Svar: De har tagit bort den möjligheten nu tyvärr
ssohaley.blogg.se

2017-11-01 @ 16:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: