Gallant Unicorn

Vad tror vi om färjorna då?

I och med att den nya färjan till Sydhoven kom så ploppade ju en ''tom'' brygga i mitten.
Vad ska den vara till tror ni?
 
Det är ju inget färjeläge än så länge, alltså ingen bom och så vidare som de andra färjelägena har.
Men utöver det så ser det ju ut exakt som den andra färjelägena i spelet!
 
 
Kanske kommer vi kunna åka till Jorvik City senare? 
 
 
Vi har ju inte fått veta mycket om Jorvik City (än så länge) alls. Men om det ligger vid symbolen på kartan, (vilket det borde göra?) så verkar det ju som att vi kommer att kunna åka färja dit eftersom det ser ut att ligga vid vattnet. Det känns ju totalt meningslöst att de skulle lägga till en extra brygga utan att den skulle ha ett syfte i framtiden. Tycker jag i alla fall, den kanske bara är där som en dekoration?
 
(Jag är ju lite trög, tänkte inte ens på att Epona har vad som ser ut att vara en ofärdig hamn, utan färjeläge dock, Amedea hade huvudet med sig och påpekade det haha! Hoppas det kommer gå färjor dit med sen!)
 
Hur som helst, vad tror ni om den extra bryggan? 
Jag vill inte riktigt släppa tanken på luftballonger (utöver den till Dinodalen) och zeppelinare som Nic Stoneground nämner när man träffar honom för första gången. Jag vill verkligen åka zeppelinare i spelet!
 
Om du är osäker på vad jag menar så ser en zeppelinare ut så här:
 
Om ni spelat World of Warcraft så kanske ni sett eller åkt med zeppelinarna i spelet, de ser ut så här:
 
Jag tänker mig att de zeppelinarna som skulle finnas på SSO skulle vara relativt lika de som i WOW,
men mer Starstable-aktiga? Hur coolt hade det inte varit att få åka iväg med en zeppelinare? 

Kommentarer
Postat av: Amedea

Epona har ju en hamn(?)

Svar: Det har du helt rätt i, la till det i texten :)
ssohaley.blogg.se

2016-05-21 @ 13:28:51
Postat av: Rose Shadowlee

Zeppelinare skulle vara coolt, men det som gör den cool i WOW är för att man kan se när man flyger över världen. Alla transportsträckor i SSO involverar en laddningsbild tills man är framme, så då tycker jag att zeppelinare skulle inte göra något för spelet alls. :/

Svar: Näe det är ju lite trist, man borde få se en liten del i början och slutet av resan ^^
ssohaley.blogg.se

2016-05-21 @ 15:47:27 - http://roseshadowlee.blogg.se
Postat av: Amelie Dawnside

de sa ju att det kommer TVÅ nya områden till våren, och när man går till firgrove så står det jordbergen sedan tar det stopp om när man är i gallerian står det oxå det sedan är det stopp, jag tror att bortomm fg, kommer det ett nytt område eftersom att det där färje området där inte är uppfunnit än, haha eller va man ska säga :) eller vad tror du?

Svar: Ja jag vet inte riktigt vad jag ska hoppas på haha! :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-21 @ 16:21:17
Postat av: Riley

Hej! Har du något bra levlingstips som du kan dela med dig av? Själv tycker jag det är jobbigt/svårt med all form av levling haha xD

Svar: Jag tänkte ta upp det i en video i morgon faktiskt så om du orkar titta på en video så vänta tills dess :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-21 @ 17:09:24
Postat av: Elly

Hoppas det blir som i WoW för att det är tråkigt när det blir laddningsbild.......

Svar: Det hoppas jag med! :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-21 @ 20:42:33
Postat av: Diana Weststorm

På kartan så ligger Jorvik City i området öster om Firgrove, och SSO pratade ju om ett nytt område i höst. Kanske det området?

Svar: Kanske, vi får hålla tummarna! :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-22 @ 00:43:08
Postat av: Matilda Southtree

Epona har en hamn vid stallet, som ser ut nästan exakt som 2 av färjelägena (Jarlaheim och Sydhoven)... :D

Svar: Ja jag hoppas det blir ett färjeläge där sen :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-24 @ 07:29:45
Postat av: Lizbeth Wolfyard

Viste inte att du spelade WoW vad kul! :) Då är jag inte den enda som spelar WoW och sso haha

2016-06-04 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: