Gallant Unicorn

Igår var ingen bra dag...

Jag vaknade på dåligt humör. Och det var som att allt bara trappades upp och blev sämre ju fler timmar som gick så till slut släppte jag allt hemma och åkte till stallet.
Att bara sitta i en box och titta på när ens ponny äter hö är som balsam för själen! 
 
Jag har helt ärligt inte haft någon lust att spela SSO nu i helgen, jag har inte känt något sug efter att levla och jag har inga dagliga som jag ''måste'' göra. Så jag har låtit spelet vara helt. Och bloggen med, det känns så falskt att sitta och skriva inlägg när jag är på så dåligt humör så jag bara lät bloggen ligga.
Jag har några inlägg som ligger som utkast, de vill jag finslipa lite mer på innan jag publicerar dem så de kommer att få ligga där ett tag till. Så, jag har egentligen inget roligt att berätta. Jag sitter och fixar med det allra sista på nästa avsnitt av Onyx, jag planerar att släppa det i morgon :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Åh vad Jenna ser finklädd ut... Kan det vara en dejt månntro?

2016-11-20 @ 20:09:47 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh, längtar 😍😍😍

2016-11-20 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: