Gallant Unicorn

Lite fix på mitt konto på Firestar

Alltså jag vet inte varför jag alltid glömmer bort mina stackars hästar och min karaktär på Firestar?
Möttes av minst sagt griniga hästar i stallet, så det första jag gjorde var att köpa stallhjälp och skicka alla mina hästar förutom en på budgetsemester för Jorvik Shillings... Varför? Jag har skrivit om det här!
Fjordingen valde jag att ta till veterinären istället...
 Jag har knappt köpt något alls på det kontot de senaste veckorna så jag hade en hel del Starcoins liggandes, så när jag hade varit hos veterinären och min häst var glad igen så red jag över till Jarlaheim för att titta på nya frisyrer. Jag har valt den mörkaste hudfärgen (tror jag?) på min karaktär på det kontot och hon har hittills varit blond, men nu ville jag ha en hårfärg som passade lite bättre. Klart man kan ha ljust hår oavsett hudfärg men av någon anledning så har jag inte ens testat att ha brunt hår på den karaktären. Och så här blev resultatet!
 
När jag skulle välja hår så insåg jag varför jag knappt haft brunt hår i spelet, det bruna håret är ju svindyrt haha! Men jag använder knappt mina Starcoins på det här kontot så jag tyckte att jag kunde spendera lite av dem nu... Och jag gillar verkligen den här hårfärgen! Den är så levande trots att den är lite mörkare. Många av de mörkare hårfärgerna som finns i spelet ser lite stela och döda ut tycker jag... Nu när jag gjort min karaktär vacker så var vi redo för lite födelsedagsuppdrag (haha tur att de uppdragen fanns kvar nu, för jag hade visst missat två tipspromenader ehe, woops!) och sedan skuttade jag runt med den söta Fjordingen och fotade honom, hur gullig?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amelia Eaglefeather

Hej! Ligger hemma med feber och hosta... Fy! Nu har jag något att göra emellan host attackerna iallafall <3

2016-10-16 @ 17:07:24
Postat av: Allison Underhurricane

Du Haley, kommer du ihåg att du skulle börja skriva någonslags resebyrå?❤️

Svar: Haha ehe, ja just det ja... Jag är väldigt dålig på att komma ihåg saker :P
ssohaley.blogg.se

2016-10-16 @ 20:49:24
Postat av: Allison Underhurricane

Du Haley, kommer du ens ihåg att du skulle börja göra någon slags resebyrå?😂

2016-10-17 @ 15:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: