Gallant Unicorn

Intervju med Bernadette Greenblanket

Bernadette Greenblanket
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat aktivt i 2 år, men kontot gjordes 1/7-2012! 

Är du StarRider? 
Självklart! Lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Just för tillfället så är jag inte då jag väntar på att återfå en plats i min älskade familj Sky Knights. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Trots att det finns en massa fina starthästar tror jag inte det. Jag älskar min lilla Dante. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Det kan variera. Oftast spelar jag varje dag men ibland kan det gå dagar, en vecka innan jag spelar. 

Spelar du några andra spel? 
Jag spelar lite Minecraft och Alicia Online! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Självklart vänner och hästarna. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jaa, jag är riktigt kär i min starthäst, det är jag. Men jag måste välja två för en går inte. Så hag väljer starthästen Dante ( Mistheart ) och engelska fullblodet, flugskimmeln, Joker ( Sparklord ). 

Har du någon förebild i spelet? 
Förebild och förebild.. Siri Hawkhill & Haley Hawkbell. Siri, som då är ägaren och bildaren av Sky Knights. Sen Haley som är riktigt stark genom allt. Andledningar är hemliga. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Beror på vilket humör jag är på. Men när jag levlar så vinner musiken lätt tex Spotify. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Ingen aning om vad den heter, men det är en ASUS Laptop. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja, monokerus.se och starstabledatabase.com ! Vet dock inte om database räknas men haha. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Jag håller inte koll på dessa raser haha. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Dagen jag joinade Sky Knights för första gången. Eller själva tiden i SK. 

Hur är du som person i spelet? 
Jag är aktiv, mestadels seriös, ser mig själv vuxnare än jag är haha. Men trots att jag är seriös så kan jag bli ett jävla tönt vrak som fangirlar Twilight. 

Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Klubbens snuskiga.... Nästa fråga!! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
2012 kommer jag inte riktigt ihåg, men 2014 var det en annons på youtube som lockade! 

Vart har du ditt hemstall? 
Just nu så har jag bosatt mig i Valedale! 

Önskefunktion i spelet? 
Önskefunktion?.. Tex att man kunde klappa hästen utan att texten " klappar " kommer upp som vid kratsning av hovar eller matande. Vill även att man ska kunna ta bort texten som kommer upp när man kommer in i Valedale, Steves mm. Inte så kul när man ska göra serier. Även nedsittning i trav. Det är väldigt mycket, kan inte bestämma mig för en så, ses haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: