Gallant Unicorn

Min brevlåda är trasig!

Alltså, något är väldigt fel med min brevlåda...
 
Ser ni hur det ser ut när jag läser mina brev. Ser ni att knappen där man svarar på brevet är helt utanför?
Den gick inte att klicka på heller så sen igår på kvällen har jag fått svara på alla mina brev via appen i min telefon istället för inne i spelet som jag brukar. Har det här hänt någon annan än mig? Testade att logga in på min laptop med men brevlådan ser likadan ut där.  Tur att appen finns nu för annars hade det blivit kaos haha, försöker att svara på alla brev som jag tycker är värda att svara på. Tex de som tigger Starcoins och Starrider av mig (nej jag skojar inte, folk gör det!) får av uppenbara skäl inte svar.

Kommentarer
Postat av: signe swordstar

Jag fattar inte hur folk kan togga sc av dig!? Att dom gör det i globala är en sak men när dom gör det i brev/privat så, SÅ GÖR BARA BARA INTE!!

Svar: Näe jag tycker inte heller det. Fattar inte att de inte skäms...
ssohaley.blogg.se

2016-09-19 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: